Beslissing...

30 juli 2020 - Compiègne, Frankrijk

Goedemorgen,of eigenlijk helemaal niet.Hoe goed het fietsend ook gaat,zo moeilijk is het, om redelijk betaalbare accommodatie te vinden.Ik lig al te zoeken vanaf 5.30, veel dicht, of duur. En dat is niet de insteek.Plus,als het straks40 gr. wordt,en je moet dan  na een dag fietsen  nog zoeken naar accommodatie,is de energie er bij mij niet meet.Het heeft me een moeilijke beslissing opgeleverd,die me veel tranen,en hartzeer kost. Het is klaar... Mensen zijn ook all banger aangaande Corona,en dat wordt er niet better op.Ik weet het, dit was een risico,maar dat maakt de beslissing niet minder moeilijk. Manlief is onderweg.Over en sluit!

1. Elly boon:
    30 juli 2020
    Lieve Greet, K- Corona! Maar ik snap je beslissing helemaal, hoe verder je gaat hoe moeilijker het zal worden met accommodaties als ik zo het nieuws volg en dat is het inderdaad niet waard. Wat fijn dat Siets naar je onderweg is en hoop dat jullie nog ergens lekker op een camping kunnen verblijven om een beetje "af te kicken".. Je bent de uitdaging aangegaan, je kan het en daar mag je supertrots op zijn maar dit is helaas overmacht! Maar verstandig besluit hoor! Liefs Elly
  2. Greet:
    30 juli 2020
    Sies sit Al bij de belgische greens kamperen komt wel een andere x !
  3. Marjo:
    30 juli 2020
    Ach jee Greet, wat een moeilijke beslissing. Maar gezien de huidige idiote omstandigheden een verstandige beslissing. Maar de afgelopen week heb je dan toch maar mooi een deel van jou avontuur beleefd! Koester het mooie en er komt vast een tijd dat je de camino af kunt maken in betere omstandigheden. Goede terugreis
  4. Trudy:
    30 juli 2020
    O neeeeee! Wat ontzettend jammer! Ik weet hoe graag je dit wilde doen en wat een moeilijk besluit....maar volkomen terecht hoor! Ik zie het niet als opgeven maar als een verstandige beslissing. Alles zit tegen en dan wordt het vechten tegen de bierkaai. Goed besluit! Fijn dat Sies je komt halen en hopelijk kunnen jullie samen nog er een leuke tijd van maken.
  5. Greet:
    30 juli 2020
    Nee,hij komt me gelijk halen,en gaan nr huis. Kijken wel wat we doen
  6. Lietjepietje:
    30 juli 2020
    Power vrouw! Ook nu je deze beslissing durft te nemen! Wijze vrouw ook! Trots op jou!
  7. Mieke van Berkel:
    30 juli 2020
    Greet, ik vind het geweldig dat je aan deze uitdaging begonnen bent. Vind je een kanjer maar het moet allemaal wel een beetje soepeltjes gaan. En inderdaad als je elke dag stress hebt van het vinden accommodatie dan snap ik dat je er een punt achter zet.
    Gewoon blijven trainen en misschien volgend jaar....🥰🥰
  8. Conny:
    30 juli 2020
    Agossie greet, heftige beslissing, maar denk ook dat je er goed aan doet met de warmte en corona, goed gedaan 😘
  9. John:
    Ptvr Greetje heftig!!
    maar miss als die K Corona achter de rug is nog s voor een kleine herkansing???
  10. Greet:
    30 juli 2020
    ALS die Corona wel weggaat John; vlgnd jaar geloof ik Er niks van. Maar mn hoofd staat er ook effe niet naar!🙁
  11. Pit Haker:
    30 juli 2020
    Nou Greet wat een teleurstelling maar heb geen spijt! Het was mooi tot nu toe en er komt vast een nieuwe kans op een beter moment. Ik heb genoten van je verhaaltjes. Even slikken maar goed gedaan !
  12. Ina van den Berg:
    30 juli 2020
    Jammer maar ik begrijp het wel ik had het leuk gevonden als het je was gelukt ik heb siets niet gezien voor het fietsenrek ging het met die van jullie ook goed groetjes van Jan en ina
  13. Helga:
    30 juli 2020
    Aww wat jammer Gre, maar ik begrijp je beslissing en je hebt het toch maar ff gedaan, super trots op je 😘😘
  14. Marjon:
    30 juli 2020
    Ai wat zuur om dit te moeten beslissen. Bedenk wel dat de ervaring van afgelopen dagen niemand jou meer afpakt.
  15. Jan van den Berg:
    30 juli 2020
    Erg jammer je was goed bezig met fietsen, maar als je voor de avond en nacht geen goede accommodatie kan vinden na een dag is dat geen optie, voor je het weet lig je op een bankje in het park. Ik vind het knap dat je zo ver bent gekomen. Ik wens een paar fijne dagen met Siets, Groetjes Jan en Ina
  16. Maria van Beckhoven:
    30 juli 2020
    Jammer Greet, heftige beslissing. Wat je tot nu toe bereikt hebt pakt niemand je meer af😘💜💜
  17. Gerda doolaard:
    30 juli 2020
    Heel jammer powerwomen je..bent van ver gekomen en bent ver gegaan soms is dat ver gemoeg💋
  18. Jilly:
    1 augustus 2020
    Hoi hoi, je zult ondertussen wel thuis zijn en dat zal balen zijn maar wel verstandig - het is zo moeilijk in deze onzekere tijden. Toch heb je heel veel gedaan, en het was superleuk om je berichten te volgen en de foto's te zien - en zo knap dat het fietsen zelf en de route zo goed ging, knap gedaan. En op naar betere tijden. Ik hoop dat jullie samen nog wat leuks kunnen doen als je weer bij bent gekomen van dit alles xxx