Dank

30 juli 2020 - Julianadorp aan Zee, Nederland

Wat een lieve berichtjes van jullie allemaal!  We waren om 19.30 weer thuis,en hoe spijtig ook, het zij zo.Jullie berichtjes door de hele week waren leuk om the lezen! Deze ervaring pakt niemand me meer af...🚴🚴🚴

1. Trudy:
    30 juli 2020
    Fijn dat je weer thuis bent! Ervaring rijker iig!!
  2. Maria van Beckhoven:
    30 juli 2020
    Ervaring rijker. Nieuwe dingen gezien en strubbelingen overwonnen. Je hebt een een super prestatie geleverd. Je bent een topper. Je kunt nu nog lang terugkijken op een mooie reis
  3. Patrick:
    30 juli 2020
    Knap gedaan.. Het is niet anders.. Misschien weer in de aankomende tijd opnieuw proberen.. Deze dagen kan niemand meer afnemen en weer een ervaring rijker. 👍
  4. Karen:
    30 juli 2020
    Ik vind het stoer van je dat je de uitdaging aan gegaan bent en net zo stoer én verstandig dat je besloten hebt om zo niet verder te gaan. Je mag trots zijn op jezelf!!
  5. Aaltje Faber:
    31 juli 2020
    Blij dat je weer thuis bent. WE vroegen ons af of je wist dat de covid in Spanje weer aan het vermeerderen was en ook Frankrijk. Dus toen je melde dat het geen doen was met 40 C fietsen dan zoeken voor een nacht onderdak en het toe name van de covid zeiden we," good on her" je hebt een mooie rit gehad en Frankrijk gehaald dat is toch een mooie prestatie. Ik vind het heel knap van jou om trots op te zijn. Nu weer lekker thuis en verhalen vertellen. Veel liefs van Alie en Gilda
  6. Jessie:
    Petje af😘
  7. Marjo:
    31 juli 2020
    Je bent en blijft voor mij en kanjer!
  8. Peter:
    31 juli 2020
    Het onderweg zijn is belangrijker dan aankomen. Je hebt een top prestatie geleverd Greet. En wie weet...ik zei dat ik ook maar 1x de Camino zou fietsen.
  9. Greet:
    😘😘💝
  10. Angelique en Maikel:
    1 augustus 2020
    Trots op je! je hebt het wel gedaan.
  11. Tessa Leurink:
    2 augustus 2020
    leuke verhalen en prachtige foto's. Wat een belevenis. Die neemt niemand je meer af. Het was leuk je te volgen.
  12. Elly:
    2 augustus 2020