Regennn

24 juli 2020 - Aalst, België

Vandaag ging de reis naar Aalst.Weer prachtig gereden langs het jaagpad van de Nete. Google maps Wilde niet meewerken,Dus Alleen op het boekje van Clemens Sweerman.Maar hier pakken ze de zomer aan, om wegonderhoud te does, en dat staat ook goed aangegeven,,,maar niet in mn boekje Dan sturen zej e langs de snelwegen,en dat is me toch een lawaai! Toch goed aangekomen in Mechelen.Bakkie koffie,stempel en de mondkapjes!! Als je buiten bent, in een drukke plaats,ie winkelstraat oid,Dan moet ie op!Sit je op een terras,Dan komt de bediening met mondkapje,maar er wordt wel geworden cash betaald! Via londerzeel de Leirekensroute gefietst. In de verte zag de lucht er niet best uit. Er was ook regen voorspeld Nou, dat bleef niet bij een voorspelling!Nu lig ik luxe in het Ibis budgethotel,ik had been puf meer om te zoeken,nergens een koffietentje te vinden . Maar voor morgen in Doornik de jeugdherberg geboekt! Eens kijken, of de fotoos door will en Komen!

1. Lietjepietje:
    24 juli 2020
    Heb jij eelt op 'n zekere plek? Thee.. Als ik 50 kilometer fiets is 't voor 'n paar dagen voorbij. Je bent al zover gekomen. Petje af hoor en succes verder!
  2. Annelies Boon:
    24 juli 2020
    Wat leuk om zo je reis verslag te lezen , toppie ,hoop dat je morgen beter weer heb goeie reis tot later .
  3. Aaltje Faber:
    25 juli 2020
    Geweldig Gree, wij reizen ook mee. Je hebt toch wel je pot met uierzalf mee? leuk de fotos en Gilda kijkt ook mee terwijl ik vertaal. mooie rit!!
  4. Greet:
    26 juli 2020
    Ben zo blij dat jullie zo begaan zijn met het zitwerk! Er Wordt wat afgesmeerd hoor!
  5. Jilly:
    25 juli 2020
    Ik had een beetje achterstand in de mail, maar wat leuk om je verhalen van de eerste week te lezen, heerlijk om te horen over de ontmoetingen, en zo leuk om de foto's ook te zien. Met je korte samenvatting lijkt het alsof iedereen dat zo zou kunnen, maar petje af ! Succes verder, en ik kijk uit naar de volgende verhalen. Ik wens je veel zon en droog weer :-)