Bizondere ontmoeting,Cambrai voor vandaag

27 juli 2020 - Cambrai, Frankrijk

Rond 8 uur ging ik uit de J.Herberg vandaan. en de rust had me goed gedaan.Om uit Tournai te komen was ook niet echt een probleem,Dus vol goede moed vooruit! Onderweg kwam ik Mieke tegen, die ook onderweg was; haar soon woont sinds een jaar in France,en zoging ze, met dezelfde boekjes als ik,ook richting Cambrai.Tijdens de lunch, op een bankie,allebei vanwege covid ons eigen bank kwamen we erachter dat ook Mieke een verlies had te verwerken; haar man  3 jaar terug, en ook een kindje.kippenvelmoment....Mieke is een geroutineerde fietser,en uitstekend kaartlezer. Na 95 km vond ik het welletjes.Mieke ging nog effe door,had een adressen nog 15 km verder...

1. Pietboon:
    27 juli 2020
    Mooie verhalen Greet,wij zitten in het Zwartewoud bij +30 dus ook goed uit te houden en ja ja we wandelen veel 😅
  2. Niels:
    27 juli 2020
    Zet m op moeders. Wij vandaag. Naar hellendoorn geweest met de mannen. Leuke dag gehad. U lekker uitrusten en.morgen weer fris op de pedalen.
    Grtz van Den Oever
  3. Lietjepietje:
    27 juli 2020
    Mooie route en ontmoetingen. Morgen naar?
  4. Greet:
    27 juli 2020
    St Quentin, of nog een stukje verder. Moet daar kijken voor plekje; via m'n boekje lukt het effe niet. Niet panikeren! Weet ook niet, hoe de beentjes morgen in de hitte gaan;elke dag nieuw ervaringen en indrukken ! Bizonder hoor!
  5. Trudy:
    27 juli 2020
    Wow goed meid! Hier mis je niks hoor, veel regen en wind! Maar voor jou daar moet het niet TE warm worden!
  6. Peter:
    28 juli 2020
    Nog even en je hebt het eerste boekje uitgereden, wat was daarvan ook alweer het eindpunt: Chartres of Tours ?
    Verkijk je straks niet op de Kathedraal toren van Chartres, die zie je al snel op de route liggen...maar dan is het echt nog wel een heel stuk fietsen.
  7. Greet:
    Tours Peter!
  8. Peter:
    28 juli 2020
    oke, dan ben je nog wel even onderweg. Geniet ervan.