Compiegne,,88km

29 juli 2020

Vanmorgen relaxed weggegaan, lopend de stad uit, zodat ik weer op de Sweermanroute uitkom.maar het ging goed; dat gaf weer een beetje zelfvertrouwen.Maar wat weer een prachtige dag! Richting Noyon is het allemaal landbouwgebied;uitgestrekt heuvellandschap ,ik heb er van genoten!In Compiegne was de herberg gesloten, Dus op naar de vvv Inmiddels liep het all naar half 4,en het was heet! Hotel gevonden; ook weer een puzzle. Maar lekker gedouched,en zonet een bordje Boeuf Bourgignon ,met spaghetti weg zitten werken. Het is hier gezellig op het plein,veel jongelui,lekker dicht op elkaar; wat nou 1,5 meter! Beetje dubbel allemaal.Grappig genoeg zit ik hier omgeven door hollanders. Ze hebben niks met de Camino te maken! Elk plein hier,dat ik tegenkom, is grootser dan grootser De kerk in Noyon vanmorgen zat nog onder de kogelgaten; er is hier slag geleverd door de jaren/ eeuwen heen.En dat will en ze weten ook;overal vind je gedenktekens; op de meest afgelegen plek ligt wel een canadees, meerdere natuurlijk.Dat was het voor vandaag;wat zal de dag morgen brengen? Jullie horen nog van mij!

1. Marleen:
    29 juli 2020
    Wow, wat ben je al ver zeg! Leuk om je zo te volgen. Mooi avontuur Greet, geniet ervan! 🥰
  2. Trudy:
    29 juli 2020
    88 km, het is weer niet niks! Gaat perfect zo hè? Ik ben ook blij dat je een beetje van je goede weer deze kant hebt opgestuurd, maar die hitte daar zal niet altijd meevallen als je zwaar op de pendelen moet denk ik!
  3. Pit Haker:
    30 juli 2020
    Goed hoor, toch al weer zo’n 550 kilometer erop! Leuk om je reisverslag te volgen !
  4. Marjon:
    30 juli 2020
    Wens je weer een fijne fietsdag vandaag en wij volgen je avonturen.