St.Quentin 80km met eenstevige tegenwind!

28 juli 2020 - Saint-Quentin, Frankrijk

Vanmorgen, na een goede nacht slapen,vertrokken uit Cambrai. Omdat ik de andere kant van de stad als stand plaats had,was het even zoeken, voor dat ik weer op de route zat.Zodoende een behoorlijke omweg gepakt, en daar word ik wel een beetje door ontmoedigd af en toe! Eindelijk heb je dan de route, en dan zijn er  wegwerkzaamheden,die weer roet in het eten gooien..Verder stond er een stevige tegenwind.En zo langzamerhand begint het ook meer te klimmen en te dalen. Dat is werken,ook al heb je een elektrische fiets,die het overigens prima doet!De beloning zit hem in de afdaling,suizen met 30 /45 km naar beneden!Nooit gedacht, dat ik dat zou durven, maar hoe ouwer hoe gekker🤣🤣Ik zit lekker aan een salade met vis ,avocado,perzik en de hele bliksemse boel! Lekker plat du jour .Vanavond de route verder plannen.De basiliek van St . Quentin heeft prachtige glas in lood ramen,maar wel in verval, vanwege achterstallig onderhoud .De pleintjes, en straatjes zijn hier gezellig druk,ook al is het mondkapje ook hier al ingeburgerd .Ik heb geen referentie kader, Dus ik weet niet hoe het andere jaren was, maar er is voozichtigheid, dat is te merken. Tot Morgen, ik zal so nog een paar fotoos toevoegen

1. Mieke van Berkel:
    28 juli 2020
    Ik vind je echt een kanjer dat je deze reis in je eentje doet.petje af😍😍
  2. Annelies Boon:
    28 juli 2020
    Je heb mooi weer zo te zien aan de lucht , je gaat gestaag verder topper .🥰🥰
  3. Marjo:
    28 juli 2020
    Jeetje, stoer wijf! Je gaat lekker hoor vind ik. Het is echt een avontuur!
    Succes met het vervolgen van je route!
  4. Lietjepietje:
    28 juli 2020
    Dankjewel voor je verhaaltje! En you can do it powerwoman!!
  5. Trudy:
    28 juli 2020
    Ik ben trots op je, je doet het toch maar! Heb je 2 accu's mee? Je komt volgens mij geen 80 of 100 km met 1 accu lijkt mij? En opladen kost natuurlijk ook tijd. Goed dat je ook tijd neemt om dingen te bekijken onderweg ! Dat je daar niet te moe voor bent.
  6. Greet:
    29 juli 2020
    Ik fiets met1 accu,en die brengt me riant daar waar ik wil zijn. Al is het in bergachtig gebied straks natuurlijk anders. Met een snellader mee kom ik een eind!