Dag2,lekker relaxed.

23 juli 2020 - Breda, Nederland

Na de start gisteren,en het aantal kilometers, vond ik dat het vandaag well wat minder kon!Dus zo rond 8.45 bij zus Elly vertrokken,richting Breda. Had van thuis al suggesties meegekregen, wat en hoe leuker zou rijden etc.  Nou, de route naar Maasluis zo langs het water was prachtig!   Toen met het pontje over naar Roozenburg,spijkenisse,en langs het water.Ik kwam toch in Hoogvliet terecht,waar ik op een bankie lekker heb gezeten met mn bakkie koffie,broodje,etc. Daar vandaan been ik terug gegaan, en heb ik de oude Maas en vestingroute gefietst.Ongetwijfeld een langere route, maar zooo de moeite waard! Weer een pontje bij Puttershoek, en zodoende kon het zijn,dat de kilometerstand toch op 110 staat! Maar wat een welkom op mn logeeradres.Kon heerlijk Mee eten, lekker wijntje in de tuin,en kennis gemaakt met mede vrienden op de fiets.Een van de dames komt  uit Monster,en last die nu kontakt hebben met mijn zus via vrijwillige dingen die ze doet via de kerk, dat bedenk je toch ook niet! Als dit een voorbode is van de soort toevalligheden die me te wachten staan, dan ben ik benieuwd! Morgen Antwerpen,en kijken of de grote kerk hier open is Wordt vervolgd!

1. Maria van Beckhoven:
    23 juli 2020