Dag3,belgische fietspaden,snelwegen en omleidingen.

23 juli 2020 - Lier, België

Ik ben echt een ochtendmens he ,en het gezin waar ik sliep had alle tijd .Er waren nog 2 dames die een maand samen op fietsvakantie waren,en een van hen kwam uit Monster,en kon mijn zus! De wereld is maar klein. Lekker gegeten,stond allemaal klaar;salade mozarella,en spaghetti metwarm gerookte zalm en broccoli. Yum!maar om 10 uur going ik naar de grote kerk in breda.heb daar kaarsje gebrand voor Mariska's schoonvader,mn zus,voor Sies,en voor vele veilige kilometers! Er was voorbereiding gaande voor herdenkingsdiensten voor de coronaslachtoffers.Het plan was, om naar Antwerpen te fietsend, maar ik had been zin in een drukke stad. Dus Lier is het geworden. Alle adressen die ik belde waren niet bereikbaar Dus op het terras gezetenkreeg ik kontakt met een echtpaar die ook fietsfanaten waren, en die wezen me de weg naar een jeugdherberg.mooi,poort open, fiets erdoorheen....Een alleraardigst vrouwtje kwam me vertellen, dat de herberg pasvolgende week open zou gaan! Wat nu... Spontaan bood ze aan,om gebruik te maken van haar prive logeerkamer. Haar partner is de beheerder van de herberg, Dus zij hebben daar prive vertrekken. Om de hoek heerlijk gegeten,en morgen light er info klaarover accommodatie in Aalst Het is mooi geweest voor vandaag!

1. Maria van Beckhoven:
    23 juli 2020
    Veilige kilometers gewenst. Zo zie je maar. Komt altijd weer goed.
  2. Jessie:
    23 juli 2020
    Mooi stukje gedaan, wat fijn dat er lieve mensen zijn die je toch weer verder op weg helpen. Genoeg fiets volk op de (fiets) been dus.😜.
    Goedenacht..
  3. Marjon:
    24 juli 2020
    Leuk om te lezen, mooie ontmoetingen.
  4. Trudy:
    24 juli 2020
    Je gaat lekker meid! Wat leuk allemaal! Ik volg!
  5. Lietjepietje:
    24 juli 2020
    Lekker in belgenland! Geniet ervan!
  6. Tineke van der Zwan:
    25 juli 2020
    Wat super dat je toch terecht kon in een privekamer vd herberg! Lief van die mensen ook. Ik kreeg er trek van wat je voor lekkers hebt gegeten! Rust lekker uit, morgen weer een dag! Succes hoor!
  7. Pit Haker:
    27 juli 2020
    Hey Greet leuk om je reis en je verhalen te volgen ! Zoals het hoort al met de nodige improvisaties ! Lieve groet piet
  8. Peter:
    28 juli 2020
    Lier, het best bewaarde geheim van België. Ter voorbereiding van mijn Camino (jaren geleden) maakte ik regelmatig trainingsrondes naar Mechelen (weekendje op en neer). Ik vond met name het stuk langs het water onder Breda en voor Mechelen mooi om te fietsen. Ik geniet van je verhalen...alsof ik met je mee fiets. Succes, op mooie toevallige ontmoetingen en onvergetelijke momenten.